Friday, May 22, 2009

~~Salam kawan2~~

ASSALAMUALAIKUM WBT


Apa khabar kawan2 sekalian??saya harap kawan2 sihat2 walafiat...amin...Kesempatan ni, saya nk ucapkan terima kasih banyak2 sbb menyokong dan ada jugak yang mengutuk dan banned online business yang saya jalankan ni...Terima kasih2...

Kepada kawan2 yang membeli tudung dari blog saya ni, saya mengalu2kan kawan2 dapat berkongsi gmbar kawan2 memakai koleksi tdung yg saya jual ni..saya nk upload gmbar kawan2 smua kt blog ni..terima kasih ye kawan2 sekalian..

Kalau kawan2 nk share camne nk pki selendang ke tdung 2 tones ni, saya sangat2 mengalu2kan...saya berharap kawan2 smua berpuas ht dengan servis dn produk yg saya berikan... OOOPPPPSS....kawan2 ..tggu ye,,saya akn update blog saya dengan pelbagai lg koleksi 2 tones ni... Akhir skali, terima kasih ye kawan2 sbb nenyokong saya...=)

Regards
Shella

No comments:

Post a Comment